Geçmişte piyasa firmalarının yaptığı hatalardan ders alarak, gelecekte daha iyi piyasa koşulları oluşmasını sağlamak üzere üzerine düşeni yapmak.
Tedarikçi kadar tüketicinin de bilinçli olmasının iyi bir piyasa için vazgeçilmez bir unsur olduğunu bilerek, müşteri memnuniyeti kadar, müşteri bilgilendirilmesi için çalışanları yönlendirmek.
- İyi bir işletmenin, çok satan değil, çok kar eden bir işletme olduğunu unutmamak
- İyi bir işletmenin, tüm satışlarının minimum % 80 ini eski müşterilerine yaptığına inanmak.
- İyi bir işletmenin, ancak kaliteli bir müşteri portföyüne sahip olabilirse ayakta kalacağına inanmak.
- Bilgi, Beceri, Pozitif Düşünce ve iyi niyet açısından iş arkadaşlarımıza sürekli eğitim vermek.